• oferty last minute 10 touroperatorów

2014-07-10 13:00:32

Regulamin korzystania z serwisu Travelzone.pl

ważny od 01.01.2009 r.

Korzystanie z serwisu Travelzone.pl jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

1. Opublikowane na stronach Travelzone.pl materiały, informacje lub ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

2. Zgłoszenia rezerwacji potwierdzane są w oparciu o aktualny stan miejsc w systemach rezerwacji touroperatorów. Zdarzyć się może, że natychmiastowe potwierdzenie rezerwacji oferty nie będzie możliwe z uwagi na wstępne rezerwacje dokonane przez innych Klientów.

3. Oferty prezentowane są w serwisie Travelzone.pl do momentu dostępności co najmniej 1 wolnego miejsca w samolocie  i 1 wolnego pokoju w hotelu.

4. Pełne informacje na temat organizatora wyjazdu prezentowane są na dokumentach rezerwacyjnych wysyłanych Klientom przed dokonaniem płatności za rezerwację.

5. Ceny i warunki promocji określane są wyłącznie przez touroperatorów.

6. Każdy Klient ma obowiązek potwierdzenia godzin przelotów 2 dni przed wyjazdem poprzez kontakt z Travelzone lub Organizatorem.

7. Klient zobowiązany jest do samodzielnej weryfikacji czy posiadane przez niego dokumenty uprawniają go do przekroczenia granicy w trakcie wycieczki. Dotyczy to szczególnie osób nieposiadających polskiego obywatelstwa i/lub paszportu.

8. Klient przez dokonanie wpłaty (całkowitej lub częściowej) akceptuje przesłaną przez Travelzone.pl umowę-zgłoszenie i nie musi w inny sposób wyrażać zgody na jej zawarcie oraz oświadcza, że wyraża zgodę na zbieranie, przetwarzanie i wykorzystywanie w celach marketingowych jego danych osobowych przez Travelzone.pl i Organizatora wyjazdu zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133 poz. 883 z 1997r. z późniejszymi zmianami. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.

9. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie od Travelzone.pl informacji handlowych dotyczących usług Travelzone, w szczególności nowych usług i promocji oraz usług Touroperatorów, np. via email lub sms. Usunięcie danych z systemów Travelzone możliwe jest w dowolnym momencie na prośbę Klienta przesłaną np. na adres email biuro@travelzone.pl. Dokonując rezerwacji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych w celu wywiązania się z umowy.

10. Usługa świadczona przez Travelzone.pl ogranicza się przyjęcia płatności np. kartą płatniczą lub przelewem a następnie do dokonania w imieniu Klienta rezerwacji w systemie Organizatora. Klient zawiera umowę bezpośrednio z Organizatorem. Klient oświadcza, że akceptuje, iż dokonanie przez Travelzone.pl w systemie Organizatora rezerwacji dla Klienta uznaje się wykonanie usługi przez Travelzone.pl a wszelkie roszczenia z tytułu należytego wykonania umowy i realizacji wycieczki należy kierować do Organizatora wyjazdu. Klient oświadcza, że akceptuje, iż odpowiedzialność za wykonanie umowy spoczywa wyłącznie na Organizatorze wyjazdu. Klient oświadcza, ze akceptuje, iż odpowiedzialność Travelzone.pl ogranicza się wyłącznie do poprawnego wprowadzenia rezerwacji do systemu rezerwacji Organizatora.

11. Klient akceptuje przy płatności kartą płatniczą, że tzw. procedura charge-back nie może być stosowana w zakresie wykonania umowy przez Organizatora. Klient akceptuje, że odpowiedzialność Travelzone.pl w zakresie tzw. charge-back ogranicza się do: dokonania poprawnej rezerwacji w systemie Organizatora, przekazania poprawnych informacji nt warunków rezerwacji, przekazania poprawnych informacji nt warunków wjazdowych, przekazania kompletu dokumentów rezerwacyjnych.

12. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

13. Warunki anulacji, rezygnacji czy zmian w rezerwacji określone są przez organizatora wyjazdu (Touroperatora) w warunkach uczestnictwa dostępnych w formularzu zgłoszenia rezerwacji oraz przesyłanych via email przez konsultanta Travelzone.pl wraz z umową-zgłoszeniem.

14. W przypadku ofert last minute lub innych, Klient proszony jest po zgłoszeniu rezerwacji o przesłanie potwierdzenia dokonania płatności opłaty rezerwacyjnej w wysokości 100 PLN/os., na podstawie której zostaną przesłane dokumenty rezerwacyjne, po zapoznaniu się z którymi prosimy - maks. w ciągu 1 godziny lub w czasie określonym przez konsultanta - o przesłanie potwierdzenia końcowej płatności. Wartość rezerwacji zostanie pomniejszona o wysokość opłaty rezerwacyjnej. W przypadku braku potwierdzenia przez Klienta rezerwacji poprzez niedokonanie końcowej płatności lub późniejsze anulowanie rezerwacji, opłata rezerwacyjna NIE jest zwracana.

15. Warunkiem realizacji promocji własnych Travelzone.pl np. "parking przy lotnisku gratis / za 1 PLN / 50% taniej" jest dokonanie płatności za rezerwację przelewem tradycyjnym. W przypadku płatności kartą płatniczą lub poprzez terminale płatności online realizacja promocji nie jest możliwa. Zgłoszenie rezerwacji miejsca parkingowego ze zniżką musi nastąpić wraz ze zgłoszeniem rezerwacji o ile warunki promocji nie mówią inaczej.

16. Travelzone.pl dokłada wszelkich starań aby informacje prezentowane w serwisie nt. hoteli i wycieczek odpowiadały w pełni stanowi faktycznemu, dlatego też np. opisy hoteli pochodzą z wielu źródeł a nie tylko od organizatorów prezentowanych wycieczek. Zakres świadczen dla konkretnej rezerwacji oraz opis hotelu wg Organizatora wyjazdu, który stanowi integralną część umowy-zgłoszenia, właściwy dla konkretnego zgłoszenia rezerwacji, zostanie przesłany wraz z umową i tylko on stanowi podstawę do ewentualnej reklamacji/roszczeń w stosunku do Organizatora, w przypadku ewentualnych odstępstw opisu od stanu rzeczywistego.

Newsletter

Dopisz się do newslettera i bądź na bieżąco informowany o promocjach i nowościach:
Travelzone.pl zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa transakcji z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii szyfrowania danych
we współpracy z profesjonalnymi partnerami oferującymi bezpieczne płatności internetowe dla sklepów i serwisów,
akceptację kart Visa, MasterCard/EuroCard, JCB, Diners Club, Maestro i Visa Electron
a także szybkich przelewów internetowych (takich jak mTransfer, iPko).
Biuro Obsługi Klienta:

+48 801 00 31 26 (infolinia)
+48 24 36 23 996

pon.-pt. 09:00-19:00
sob.-niedz. NIECZYNNE

Formularz kontaktowy Tagi

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - szczegóły

DOTACJE NA INNOWACJE FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU INNOWACYJNEJ GOSPODARKI

Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz regulamin serwisu. Akceptuję Czytaj więcej