• oferty last minute 10 touroperatorów

2015-06-24 13:16:53

LATO 2015 - świadczenia hotelowe w odniesieniu do godzin przelotów

Przedstawiamy informacje dotyczące świadczeń hotelowych w odniesieniu do godzin przelotów.

Z uwagi na zróżnicowane godziny przelotów przypominamy, że doba hotelowa, a co za tym idzie świadczenia hotelowe (np. wyżywienie) w hotelach i apartamentach rozpoczynają się w godz. 14.00-15.00 i kończą o godz. 10.00.

W przypadku lotów powrotnych do kraju następujących po zakończeniu ostatniej doby hotelowej, należy opuścić pokoje do godz. 10.00 w dniu wykwaterowania. Goście najczęściej otrzymują pokój do składowania bagażu. W przypadku nocnych przylotów do kraju docelowego, następujących dzień po dacie rozpoczęcia świadczeń hotelowych podanej na dokumencie podróży w pozycji „TERMIN”, Goście kwaterowani są po przybyciu do hotelu – co oznacza, że doba hotelowa liczona jest od godz. 14.00-15.00 dnia podanego na dokumencie podróży w pozycji „TERMIN”. Rozpoczęcie świadczeń all inclusive następuje po zameldowaniu w hotelu, pod warunkiem, że trwa już pierwsza doba hotelowa, a kończy się z momentem wykwaterowania, jednak nie później niż koniec ostatniej doby hotelowej.

Uprzejmie informujemy, iż w odniesieniu do przelotów, gdzie wylot i przylot do destynacji następuje w późnych godzinach wieczornych lub nocnych, a lot powrotny do kraju następuje w godzinach wieczornych/nocnych, Klienci którzy utracili świadczenia żywieniowe z pierwszego dnia, otrzymują je dnia ostatniego.

W przypadku, gdy wylot Klientów do Polski następuje po godzinach wykwaterowania – ustalenie możliwości przedłużenia doby hotelowej do czasu transferu, możliwe jest tylko na miejscu za dodatkową opłatą w recepcji.

Newsletter

Dopisz się do newslettera i bądź na bieżąco informowany o promocjach i nowościach:
Travelzone.pl zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa transakcji z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii szyfrowania danych
we współpracy z profesjonalnymi partnerami oferującymi bezpieczne płatności internetowe dla sklepów i serwisów,
akceptację kart Visa, MasterCard/EuroCard, JCB, Diners Club, Maestro i Visa Electron
a także szybkich przelewów internetowych (takich jak mTransfer, iPko).
Biuro Obsługi Klienta:

+48 801 00 31 26 (infolinia)
+48 24 36 23 996

pon.-pt. 09:00-19:00
sob.-niedz. NIECZYNNE

Formularz kontaktowy Tagi

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - szczegóły

DOTACJE NA INNOWACJE FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU INNOWACYJNEJ GOSPODARKI

Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz regulamin serwisu. Akceptuję Czytaj więcej