• oferty last minute 10 touroperatorów

2015-11-05 16:27:34

ZIMA 2015/16 - warunki rezerwacji wycieczek do Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Omanu

Rezerwacja
W przypadku imprez turystycznych do ZEA wszystkie rezerwacje będą tworzone „na zapytanie/do potwierdzenia”. Przy rezerwacji imprezy turystycznej cena podana w ofercie może ulec zmianie ze względu na konieczność zweryfikowania aktualnej taryfy w liniach lotniczych. W terminie 48 godzin od stworzenia rezerwacji Organizator zobowiązuje się do przedstawienia ponownie skalkulowanej oferty oraz przedstawienia jej Klientowi.

Oferty
Możemy sprzedać minimalnie 2 miejsca. Oferty są 7/14 dniowe – pobytowe oraz 5/7 dniowe objazdowe. Mamy w sprzedaży 25 hoteli, głównie w okolicach Dubaju.

Loty
Zaczynają się 15.10. Przelot odbywa się liniami Emirates.

Transfer
Na lotnisku będzie czekał na Klientów anglojęzyczny przedstawiciel naszego lokalnego kontrahenta z tabliczką, który pokieruje Klientów do odpowiedniego środka transportu. W przypadku 2-3 osób transfer odbędzie się samochodem osobowym, powyżej 3 osób transfer będzie mini busem.

Rezydent
Na miejscu nie będzie opieki polskojęzycznego rezydenta, jednak Klienci będą mogli wykupić wycieczki fakultatywne u przedstawiciela naszego kontrahenta (komunikacja w jęz. angielskim).

Hotele
W hotelach na terenie ZEA może być pobierany depozyt, który po wymeldowaniu jest zwracany w przypadku braku dodatkowych należności ze strony Klientów. W każdym hotelu wysokość depozytu jest zróżnicowana. Depozyt jest realizowany za pośrednictwem gotówki lub kartą kredytową. W przypadku płatności kartą kredytową, po wymeldowaniu opłata za depozyt jest odblokowywana. Natomiast w przypadku oddania w depozyt gotówki, po wymeldowaniu zwracana jest równowartość w miejscowej walucie.

Warunki wjazdowe ZEA
Od dnia 22 marca 2014 r. obywatele polscy będą otrzymywać wizy wjazdowe na przejściach granicznych bez konieczności uzyskania wcześniejszej promesy. Wymogiem niezbędnym jest posiadanie paszportu ważnego co najmniej 6 miesięcy od daty wjazdu. Zmiana ta nie oznacza zniesienia obowiązku wizowego lecz wprowadzenie ułatwienia polegającego na możliwości uzyskania pieczęci zezwalającej na wjazd do ZEA na przejściu granicznym (nie dotyczy osób legitymujących się paszportami tymczasowymi). Obywatele polscy będą otrzymywać na przejściach granicznych (lotniczych, drogowych i morskich) bezpłatne wizy, w postaci pieczęci w paszporcie, zezwalającej na jednorazowy pobyt w ZEA do 30 dni. Osoba, która chciałaby przedłużyć swój pobyt w ZEA, musi wystąpić o takie przedłużenie do właściwego urzędu do spraw cudzoziemców i pobytu, przed upływem przyznanego okresu 30 dni. Przedłużenie wizy wymaga wniesienia opłaty w wysokości 500 dirhamów. Możliwe jest dwukrotne przedłużenie jednorazowego pobytu do maksymalnie 90 dni. Wyżej wymienione zezwolenia na wjazd nie będą obejmowały pobytów w celu podjęcia pracy w ZEA, dla których konieczne będzie wcześniejsze uzyskanie wizy wjazdowej.
Paszport ubiegającego się o wizę musi być ważny co najmniej 6 miesięcy. Władze ZEA nie stawiają przeszkód przy wjeździe osób z paszportami zawierającymi wizy wjazdowe Izraela lub ślady pobytu w tym kraju. Uwaga: Władze ZEA nie uznają polskich paszportów tymczasowych jako dokumentów uprawniających do wjazdu do ZEA. Paszporty te honorowane są jedynie do celu tranzytu lub wyjazdu z kraju.

Warunki wjazdowe Oman
Obywatele polscy podlegają obowiązkowi wizowemu. Wizy dla Klientów będą zapewniane wraz z wizą do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Paszport musi być ważny minimum 6 miesięcy od planowanej daty zakończenia imprezy turystycznej. Nie występuje tu szczególne zagrożenie sanitarno-epidemiologiczne; nie wymaga się szczepień ochronnych. Szczególne warunki rezerwacji umieszczone w OW i na umowie:
1. Szczególne warunki rezerwacji obowiązują do oferty egzotycznej oferowanej na lotach rejsowych.
2. W przypadku imprez turystycznych do ZEA wszystkie rezerwacje będą tworzone „na zapytanie/do potwierdzenia”. Przy rezerwacji imprezy turystycznej cena podana w ofercie może ulec zmianie ze względu na konieczność zweryfikowania aktualnej taryfy w liniach lotniczych. W terminie 48 godzin od stworzenia rezerwacji Organizator zobowiązuje się do przedstawienia ponownie skalkulowanej oferty oraz przedstawienia jej Klientowi.
3. Jeżeli minimalna liczba uczestników podróży nie została osiągnięta (tj. 2 uczestników w przypadku imprezy turystycznej do ZEA), Organizator jest uprawniony do odwołania imprezy, jednak nie później niż na 35 dni przed jej planowanym rozpoczęciem. W tym wypadku Klient niezwłocznie, w formie pisemnej zostanie o tym fakcie poinformowany poprzez Organizatora bądź Agenta, u którego została zawarta umowa. Wpłacone przez Klienta kwoty zostaną mu niezwłocznie zwrócone.
4. Klient nie może dochodzić odszkodowania za niewykonanie umowy od Organizatora w przypadku zgłoszenia się mniejszej liczby uczestników niż minimalna dla imprez turystycznych do ZEA (tj. 2 uczestników) pod warunkiem, że Organizator powiadomi o tym Klienta na piśmie, w terminie 35 dni przed jej planowanym rozpoczęciem.
5. W przypadku imprez turystycznych organizowanych samolotami rejsowymi zmiana danych osobowych odbywa się z uwzględnieniem warunków oferty przewoźnika lotniczego i może wiązać się z koniecznością dodatkowych opłat pobieranych przez przewoźnika lotniczego, a także ponownej kalkulacji ceny imprezy turystycznej.
6. W przypadku imprez turystycznych organizowanych samolotami rejsowymi zmiana kraju docelowego będzie traktowana jako rezygnacja z imprezy ze skutkami przewidzianymi w rozdziale VI pkt. 6 OWU. Natomiast zmiana terminu oraz miasta wylotowego do 70 dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej jest możliwa bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W terminie 69 dni do dnia rozpoczęcia imprezy turystycznej zmiana terminu będzie wiązała się z nową kalkulacją oferty. Zmiana hotelu zawsze będzie wiązała się z nową kalkulacją oferty.
7. W przypadku imprez turystycznych organizowanych samolotami rejsowymi koszty rezygnacji każdorazowo będą wyliczane indywidualnie.

Newsletter

Dopisz się do newslettera i bądź na bieżąco informowany o promocjach i nowościach:
Travelzone.pl zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa transakcji z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii szyfrowania danych
we współpracy z profesjonalnymi partnerami oferującymi bezpieczne płatności internetowe dla sklepów i serwisów,
akceptację kart Visa, MasterCard/EuroCard, JCB, Diners Club, Maestro i Visa Electron
a także szybkich przelewów internetowych (takich jak mTransfer, iPko).
Biuro Obsługi Klienta:

+48 801 00 31 26 (infolinia)
+48 24 36 23 996

pon.-pt. 09:00-19:00
sob.-niedz. NIECZYNNE

Formularz kontaktowy Tagi

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - szczegóły

DOTACJE NA INNOWACJE FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU INNOWACYJNEJ GOSPODARKI

Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz regulamin serwisu. Akceptuję Czytaj więcej