• oferty last minute 10 touroperatorów

Orienta resort egipt 2008

[Orienta resort egipt 2008] - universe - 2008-02-18 21:25:56.622286

ostrzeżenie dla wszystkich ,którzy wybierają się do tego hotelu.

Proszę dokładnie oglądać pokoje i zgłaszać wszystko..

Ale od początku,wybraliśmy sie z żona do tego hotelu na pobyt 2
tygodniowy.Pierwsze wrażenia całkiem pozytywne ,ale każdy kolejny
dzień ukazuje różnice między europejską gwiazdką a Egipską.
Jako turyści,którzy sa kolejny raz w tej częsci Afryki nie
robimy ,żadnych nerwowych ruchów, bo przyjechaliśmy wypocząć, a nie
denrwować się na \"luksusy\" Egiptu.
Nie przeszkodziło nam to ,że prysznic nie bardzo się chce na stałe
przełaczyć i leci woda i z kranu i ze słuchawki.
włożyłem kawałek patyczka kosmetycznego i było ok do końca wyjazdu.
Zanim pojawił sie normalny kolor wody czekamy ok minuty (leci ruda),
w umywalce brak zimnej wody ,ale zanim poleci gorąca zdąży się
śmiało umyć ręce.
PO 3-4 dniach przestało nam to zupełnie przeszkadzać.
Obejrzeliśmy ogród w całej okazałości -naprawde jest b. ładny (mamy
zdjęcia)Baseny nie za wielkie, bez podgrzewania ale ładne z mostkiem
itp.Obsługa barów stara sie być miła.
Generalnie prawie sielanka.Tylko jedzenie strasznie monotonne. Menu
zmienia się co 7 dni.
Ponadto rosjanie panoszą sie wszędzie na 290 pokoi jakieś 3/4 to
oni, zaczęło nam to przeszkadzać, bo kelnerzy do wszystkich
zwracali sie w pierwszej kolejności po rosyjsku..Jeden z nielicznych
anglików nawet dał napiwek i poprosił aby nie mówić do niego po
Rosyjsku i nie oferować mu płatnej kawy do kolacji..:)
NA MARGINESIE ALKOHOL MIEJSCOWY ,KAWA,SOKI,PIWO BEZ ŻADNYCH
OGRANICZEŃ ..,BO HOTEL JEST ALL .POZTYWNE NAPWENO JEST TO ,ŻE NIE
SŁYCHGAĆ BYŁO O SŁYNNEJ PRZYPADŁOŚCI PO JEDZENIU.

Plaża całkiem przyzwoita ,bardzo długo jest płytko i łagodnie.
Dla zwoleników snurkowania bardzo długie pomosty, najkrótszy ma
chyba ze 100 metrów długości.. i wodę do ramion.

CAŁA SIELANKA I NAPRAWDĘ MIŁE WRAŻENIA ZOSTAŁY PRZEKREŚLONE W
OSTANICH MINUTACH POBYTU.. i tu przbrała sie miarka.
W momencie gdy już bagaż był w autokarze i zostało 2,5 godziny do
odlotu W recepcji pojawił się problem z naszym pokojem
(147),sprzątacz stwierdził ,że rozbiliśmy lustro w łazience..i
trzeba za nie zapłacić ..
Po wielu minutach okazało sie, że jest to malutkie lusterko do
makijażu,którego naprawdę nikt z nas nie dotykał, bo nie było
potrzeby.
Pokój i łazienka maja łącznie 3 ogromne lustra (cała sytwetka) ,a
to luterko jest podwójne (kobiety wiedza o co chodzi)i zawieszone
było z boku.Skierowane powiększającą strona do zewnątrz czyli w
kierunku twarzy.
Gdy zażdalimy oględzin okazało sie są niemożliwe... musimy
zapłacić.
Nie musze mówić co sie działo ..po 40 minutach menager hotelu zaczał
się na nas wydzierać twiedząc ,że jesteśmy bezczelni bo chcieliśmy
tu ukryć(!)(egipski standard obsługi klienta:).
To zaważyło na tym ,że zażądałem tego lusteka do wglądu..zostało
przyniesione i okazało sie że rozbiciem jest pęknięcie 4 cm na
stronie niepowiększającej zwróconej przez cały wyjazd tą częścią do
ściany.. w odległości ok 2 cm. lusterko było na wysięgniku.
DOWIEDZIAŁEM SIE RÓWNIEŻ W TYM MOMENCIE ,ŻE ZATWIERDZIŁEM PROTOKÓŁ
PIERWSZEGO DNIA I NIE ZGŁOSIŁEM ZASTRZEŻEŃ WIĘC WSZYSTKO BYŁO
OK.
LUSTERKO KOSZTUJE ..50 $ I JAK BĘDE DYSKUTOWAŁ TO ZA PŁACĘ ZA NIE
100 $ (!) A JEŻELI NIE ZAPŁACIMY TO NAS NIE WYMELDUJA I WEZWĄ
POLICJĘ.. NA 1 GODZINĘ I 50 MIN PRZED ODLOTEM...
ODECHCIAŁO MI SIE WSZYSTKIEGO WZIELIŚMY RACHUNEK I LUSTERKO..
na marginesie żadnego protokołu odbioru nie podpisaliśmu i
regulaminu tez nie było do wglądu.

\"przyjeżdzasz jako gość a wyjezdzasz jako przyjaciel\";-> motto na
koszulkach obsługi nabiera odpowieniego znaczenia..:)

Spodziewałem sie różnych sytyuacji ,ale tego że muszę zaglądać w
każdy kąt i sprawdzać czy przypadkiem nie jest pekniete lustrko od
spodu tego nie przewidzaiłem . NIe w 5* all w sharm el..
CODZIENNIE SIE CZŁOWIEK UCZY..

Mam nadzieję ,że numer na lusterko nie uszczupli juz żadnego portfela
(chyba ,że mają takich kilka w magzynku;)
dla ścisłości codziennie sprzątacz miał napiwek na łóżku..

służę informacjami na inne tematy pobytowe - universe2@autograf.pl
(pobyt styczeń 2008)

Miłego pobytu bez wpadek mam nadzieje ,że nasz przykład pozwoli
uniknać przykrości

[RE: Orienta resort egipt 2008] - Magda - 2008-03-12 09:03:15.861477

Chciałabym się z Panem skontaktować, magdaasd@poczta.onet.pl

Newsletter

Dopisz się do newslettera i bądź na bieżąco informowany o promocjach i nowościach:
Travelzone.pl zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa transakcji z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii szyfrowania danych
we współpracy z profesjonalnymi partnerami oferującymi bezpieczne płatności internetowe dla sklepów i serwisów,
akceptację kart Visa, MasterCard/EuroCard, JCB, Diners Club, Maestro i Visa Electron
a także szybkich przelewów internetowych (takich jak mTransfer, iPko).
Biuro Obsługi Klienta:

+48 801 00 31 26 (infolinia)
+48 24 36 23 996

pon.-pt. 09:00-19:00
sob.-niedz. NIECZYNNE

Formularz kontaktowy Tagi

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - szczegóły

DOTACJE NA INNOWACJE FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU INNOWACYJNEJ GOSPODARKI

Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz regulamin serwisu. Akceptuję Czytaj więcej