• oferty last minute 10 touroperatorów
Hotel oferta typu fortuna - Agadir

Hotel oferta typu fortuna - Agadir - opinie, oferta, cena

Wycieczki pobytowe - Maroko - Agadir - Agadir

Zobacz kalendarz najniższych cen i sprawdź ceny dla tej oferty.

Oferta hotelu oferta typu fortuna - Agadir obejmuje:

W przypadku oferty Fortuna, zakwaterowanie nastąpi w hotelu albo apartamencie, który posiada oficjalną kategorię oznaczoną ilością gwiazdek podaną w ofercie. Informacja nt hotelu, w którym zostaniecie Państwo zakwaterowani, zostanie przekazana po przylocie na lotnisku przez rezydenta Touroperatora.


Klasyfikacja hoteli w poszczególnych krajach różni się od siebie, niemniej jednak kategorie hoteli i standard świadczonych usług jest porównywalny. Poniżej podajemy ogólną klasyfikację hoteli zastosowaną przez Organizatów:

:: 2** - Hotele klasy turystycznej, funkcjonalnie wyposażone, oferujące skromne posiłki.
:: 3*** - Hotele klasy średniej z dobrym standardem świadczonych usług, funkcjonalnie wyposażone.
:: 4**** - Hotele o dobrym standardzie oferujące komfort i profesjonalną obsługę i rozbudowaną infrastrukturę.
:: 5***** - Hotele, które oferują komfortowo wyposażone pokoje, dyskretną obsługę, restauracje kuszące wyszukanymi daniami, najwyższy międzynarodowy standard świadczonych usług.
:: Q – Quality - Hotele ekskluzywne oferujące klientom niepowtarzalną atmosferę, o najwyższym standardzie obsługę i eleganckie otoczenie i wyszukane dania.
:: HV1 - Kompleksy hotelowe o charakterze klubowym, złożone z jedno- i dwupiętrowych budynków rozrzuconych na rozległym terenie, polecane dla gości lubiących aktywny wypoczynek. Odpowiada standardowi 4 – 5*.
:: HV2 - Kompleksy hotelowe o charakterze klubowym, złożone z jedno- i dwupiętrowych budynków rozrzuconych na rozległym terenie, polecane dla gości lubiących aktywny wypoczynek. Odpowiada standardowi 3 – 4*.

Podane kategorie hoteli nadane są przez Organizatorów i mogą się różnić od kategoryzacji oficjalnej.


Klasyfikacja pokoi:
:: Pokój standardowy dwuosobowy (DBL) - standardowy pokój hotelowy dla dwóch osób dorosłych. Posiada łóżko małżeńskie albo 2 pojedyncze łóżka.
:: Pokój standardowy jednosobowy (SGL) - w hotelach liczba pokoi jednoosobowych jest ograniczona. wiele razy jest to standardowy pokój dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania. Wielkość, wyposażenie i usytuowanie nie zawsze są takie same jak w pokojach dwuosobowych.
:: Pokój standardowy dwuosobowy z dostawka - łóżko przenośne mi (DBL+EXB, DBL+CHD albo TRPL) albo (DBL+EXB+CHD, DBL+2CHD albo QUADRO) - dla każdej extra zakwaterowanej osoby w dwuosobowym pokoju standardowym, może być przewidziana dostawka - łóżko przenośne (może nią być tapczan, sofa, łóżko rozkładane albo fotel), która nie zawsze zapewnia komfort oferowany przez standardowe łóżko w danym hotelu. Wyposażenie pokoju standardowego pozostanie na niezmienionym poziomie, za wyjątkiem dodatkowych kompletów pościeli i ręczników, które będą dostarczone przez obsługę hotelową na Państwa życzenie. Przestrzeń pokoju może być ograniczona.
:: Pokoje rodzinne, apartamenty i studia - składają się z jednego dużego pokoju albo 2 sypialni połączonych drzwiami albo sypialni i salonu połączonych drzwiami. Może się zdarzyć, że między pokojami nie ma drzwi, oddziela języku kotara albo nie ma żadnej innej zasłony – staramy się zaznaczyć to w opisie hotelu. W jednej sypialni znajduje się łóżko małżeńskie albo 2 pojedyncze łóżka, w drugiej 1 albo 2 łóżka pojedyncze, a w przypadku salonu komplet wypoczynkowy albo sofa. Dla każdej kolejnej osoby może być przewidziana dostawka - łóżko przenośne w postaci tapczanu, sofy, rozkładanego łóżka albo fotela.
:: Pokoje typu Club - położone w niższej zabudowie, poza budynkiem głównym hotelu, najczęściej o większej powierzchni całkowitej. Wyposażenie pokoju takie, jak w pokojach standardowych. Podłoga najczęściej pokryta jest terakotą.
:: Pokój ekonomiczny, promo albo promocyjny - pokój w promocyjnej cenie, którego wyposażenie zbliżone jest do pokoju standardowego, jednakże może on mieć mniejszą powierzchnię, gorszy krajobraz z okna albo nie mieć balkonu.
:: Pokoje typu duplex - składają się z minimum 2 pokoi zlokalizowany ch na dwóch poziomach. Może to być salon z sypialnią na antresoli albo oddzielne pokoje połączone schodami. Wyposażenie pokoi jest zbliżone do pokoi rodzinnych.

posiłki :
:: Only Bed (OB) – posiłki we własnym zakresie.
:: Bed & Breakfast (BB) – śniadanie w formie szwedzkiego stołu albo kontynentalne.
:: Half Board (HB) – śniadanie i kolacja w formie szwedzkiego stołu albo serwowane.
:: Full Board (FB) – śniadanie, obiad-lunch i kolacja w formie szwedzkiego stołu albo serwowane.
:: Full Board Plus (FB+) – śniadanie, obiad-lunch i kolacja w formie szwedzkiego stołu , do obiadu-lunchu i kolacji podawane są bezpłatnie wino stołowe, piwo i napoje bezalkoholowe.
:: ALL INCLUSIVE - w hotelach oznaczonych tą ikoną w cenę wliczone są posiłki, napoje i dodatkowe atrakcje sportowe i animacyjne. W większości hoteli system ten nie zawiera: napoi importowanych, soków ze świeżych owoców, lodów, kawy po turecku, cappuccino, espresso, napoi energetycznych i napoi serwowanych w butelkach. Prosimy zwrócić uwagę, że opcja All Inclusive jest uwarunkowana standardem hotelu i opisana dokładnie przy każdym hotelu. Godziny All Inclusive podane w nawiasach dotyczą serwowania bezpłatnych napoi (zwłaszcza alkoholi). W hotelach istnieje zakaz wnoszenia z zewnątrz żywności i napoi.
:: Ultra ALL INCLUSIVE – Jest to rozbudowany system All Inclusive. Najczęściej zawiera dodatkowe przekąski pomiędzy głównymi posiłkami, wybrane napoje importowane, lody, a w niektórych hotelach również soki ze świeżych owoców. System Ultra Al.l Inclusive nie zawiera napoi energetycznych i napoi serwowanych w butelkach. Dokładny opis Ultra All Inclusive znajduje się w opisach hoteli. Godziny Ultra All Inclusive podane w nawiasach dotyczą serwowania bezpłatnych napoi (zwłaszcza alkoholi). W hotelach istnieje zakaz wnoszenia z zewnątrz żywności i napoi.

Zobacz również inne popularne hotele w okolicy Agadir / Agadir polecane na wypoczynek i wczasy last minute w Maroko

Newsletter

Dopisz się do newslettera i bądź na bieżąco informowany o promocjach i nowościach:
Travelzone.pl zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa transakcji z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii szyfrowania danych
we współpracy z profesjonalnymi partnerami oferującymi bezpieczne płatności internetowe dla sklepów i serwisów,
akceptację kart Visa, MasterCard/EuroCard, JCB, Diners Club, Maestro i Visa Electron
a także szybkich przelewów internetowych (takich jak mTransfer, iPko).
Biuro Obsługi Klienta:

+48 801 00 31 26 (infolinia)
+48 24 36 23 996

pon.-pt. 09:00-19:00
sob.-niedz. NIECZYNNE

Formularz kontaktowy Tagi

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - szczegóły

DOTACJE NA INNOWACJE FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU INNOWACYJNEJ GOSPODARKI

Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz regulamin serwisu. Akceptuję Czytaj więcej